Thursday 9 October 2008

WE'RE BAAAA-AAAAACK!!!

My dear μπλογκίτσοι και μπλογκίτσες μου,
Ξεκινάμε και πάλι τις δραστηριότητες μας στην μπλογκόσφαιρα.
Ανάρτηση για το που ήμασταν ο cinedog κι εγώ, σε επόμενη ανάρτηση.
Προς το παρόν θα ξεκινήσουμε με ένα τραγουδάκι αφιερωμένο σε όλες μας τις πρώην σχέσεις γιατί, όπως είναι και αποδεδειγμένο...
ΟΙ ΑΓΑΠΕΣ ΦΕΥΓΟΥΝ,
ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΓΑΛΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΣΚΥΛΟΥΝΙΑ
ΠΑΝΤΑ ΜΕΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!


"Μ' αφού δε μένεις πια εδώ κι αφού πολύ σε νοσταλγώ
με το σκυλί μου θα χορέψω ένα πραγματικό ταγκό
κι αφού δε μένεις πια εδώ και το κρεβάτι είναι διπλό
με το σκυλί μου αγκαλιά θα κοιμηθώ."

7 comments:

Ε.Α. said...

stixoi sofoi, ap'ti zwi bgalmenoi!
alexandros dagkoto!
:))

Aggelos Spyrou said...

Τώρα θέλεις να πιστέψω ότι δεν ήσουν συνενοημένος με τον άλλονα?

:)

Cinestef said...

@aggelos spyrou
Εννοείται ότι ήμουν!
Χε χε χε

mahler76 said...

όχι μόνο τα σκυλούδια και τα γατούδια.

g for george said...

Α, αυτό είναι το αγαπημένο μου τραγούδι του φετινού φεστιβάλ!
Ελπίζω να κερδίσει απόψε.

Καλέ, επέστρεψες!

Cinestef said...

@Mahler76
ΚΑΙ τα γατούδια! Μωρέ και κροταλίας να ήταν, πάλι θα έμενε. Οι άνθρωποι είναι που έρχονται και την κάνουν.
Γιου νόου γουάτ άη μήν;

@Τζι
Ναι!
και το τραγούδι κέρδισε
ΚΙ εγώ επέστρεψα!
Φιλιά, Τζι μου!

Jimmy Rose said...

Και εγώ που δεν έχω σκυλί (αλλά έχω διπλό κρεβάτι) τί να κάνω;