Tuesday 18 September 2007

S.O.S. - Mme Sousou

Η πανέμορφη αυτή κοπέλα είναι η Μαντάμ Σουσού. Εγώ είμαι ο Νονός της σε περίπτωση που αναρωτιέστε. Την πήρε η κολλητή μου από ένα γείτονά της που δεν της φερόταν πολιτισμένα. Το σαββατοκύριακο η φίλη μου την πήγε στον κτηνίατρο και βρήκαν ότι κάποια δοντάκια είχαν τραυματιστεί μαζί με την γνάθο, προφανώς από κλωτσιά. Είχε τραυματιστεί και στο ματάκι.
Η φίλη μου της έκανε την σχετική θεραπεία με τον κτηνίατρο και τώρα έχει σχεδόν αναρρώσει. Την γνώρισα από κοντά και είναι μια απίστευτη κοπελίτσα, παιχνιδιάρα και αγαπησιάρα και απορώ πως αγαπάει ακόμα το είδος μας μετά από την άσχημη εμπειρία που της επιφύλασσε η ζωή. Είναι περίπου δυόμιση μηνών και ο γιατρός είπε ότι πρέπει να είναι κόλεϋ με κάτι άλλο. Δεν μας ενδιαφέρει η ράτσα. Αυτό που θα ήθελα είναι την βοήθειά σας να της βρούμε ένα σπίτι που θα έχει αγάπη και φροντίδα για να ξεχάσει αυτά που έζησε. Υπολογίζουμε ότι θα γίνει μετρίου μεγέθους.
Επίσης, στο σπίτι που ήταν υπάρχει και μια άλλη μικρή, σχεδόν τεσσάρων μηνών, μαύρη, που μου έκανε μεγάλη χαρά όταν με είδε να την κοιτώ από τον φράχτη του σπιτιού. Πρέπει να βρεθεί άνθρωπος και για εκείνη.
Αν είναι δυνατόν, ο τύπος έχει και μια άλλη σκύλα που μόλις γέννησε 9 μικρά. Δήλωσε ότι μόλις μπορέσει να της τα πάρει, θα τα αμολήσει στην χωματερή.
Αυτά δεν μπόρεσα να τα δω γιατί είχε σκοτεινιάσει.
Πείτε μου τώρα, ένας [ο Θεός να τον κάνει] άνθρωπος που μισεί τα ζώα, γιατί έχει 12 σκυλιά στο σπίτι του;
Το μάτι του CineStef έχει επικεντρωθεί στο θέμα και είναι λίγο πιο πριν την καταγγελία.
Εμένα με ενδιαφέρει να τακτοποιηθούν όλα από τα σκυλιά αυτά, ξεκινώντας από την Μαντάμ Σουσού.
Αν αγαπημένοι μου μπλόγκερς μπορείτε να βοηθήσετε, θα το εκτιμήσω ιδιαιτέρως!

5 comments:

E said...

Τι πανέμορφη κοπέλα είναι αυτή? Καρδούλα μου... Πως αντέχει κανείς αυτά τα ματάκια πάνω του, χωρίς να λυγίζει? Ο τύπος πρέπει να έχει σοβαρό πρόβλημα. Κι έχει τόσα σκυλιά απλά για να τα βασανίζει και να νιώθει ανώτερος.... !! Ντρέπομαι... ντρέπομαι ν΄ανήκω στην ίδια "ράτσα" μ΄αυτόν τον τύπο....

Αν μπορούσα θα την έπαιρνα την Σουσου(ραδα) χωρίς σκέψη, είναι μια γλύκα. Δυστυχώς δεν μπορώ. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να στείλω mail παντού. In fact, το κάνω ήδη....

Μπράβο Στεφ που έκανες την ανάρτηση. Ελπίζω σύντομα να βρεθεί κάποιος να την αγαπήσει όπως της αξίζει...

snikolas said...

Πολύ θα ήθελα να πλακώσω κάποιον μαλάκα που κακομεταχειρίζεται ζώα. Να τον λιώσω στο ξύλο όμως, όχι αστεία.

Αλεξάνδρα said...

Μπράβο σου Στεφανε! Είμαστε για πάντα υπεύθυνοι σε ότι εξημερώσαμε.

Εχουν φύγει ήδη τα mail

Ευχομαι σύντομα να τους βρούμε σπίτι.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Στεφούλη, μπράβο παλληκάρι μου!!!!
Είδες τα ζώα; Τόση κακομεταχείριση και μόνο αγάπη προσφέρουν.
Μακάρι να βρεθούν ενδιαφερόμενοι άμεσα.
(Μακάρι να μπορούσα, αλλά έχουμε 3 γάτες και 2 σκυλιά...)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Wrong Guy said...

Τι όμορφη.Θα ρωτήσω σίγουρα.