Saturday 19 May 2007

Take 5

Κατόπιν popular demand... μεταφέρω το post αυτό από το άλλο blog γιά το αναγνωστικό μου κοινό που ζήτησε να το διαβάσει.
[Μου άρεσε αυτό, "αναγνωστικό κοινό". ]
(Τι ψώνιο, Θεέ μου!)

5 σχεδόν άσχετα μεταξύ τους φακτς για τον Στεφανίτο,
κατόπιν πρόσκλησης από τον Espressionist
και κατόπιν έμπνευσης από τον error:

ΦΑΚΤ 1
Η πρώτη λέξη που βγήκε από το στοματάκι του Στεφανίτο
όταν διένυε τον έκτο μήνα ζωής ήταν...
εμμμ...
H ανατροφή μου δεν μου επιτρέπει να την επαναλάβω.
Το μόνο που θα πω είναι ότι αρχίζει με «μου» και τελειώνει με «νί» .

ΦΑΚΤ 2
Ο Στεφανίτο έχει ερωτευτεί 5 φορές μέχρι τα 42 του χρόνια.
Η πρώτη και η τέταρτη τον τσάκισαν.

ΦΑΚΤ 3
Τον Στεφανίτο τον έχουν αγαπήσει περισσότερο οι πεθερές του παρά τα παιδιά τους.

ΦΑΚΤ 4
Ο Στεφανίτο υποσχέθηκε στον εαυτό του ότι όταν θα ξανακούσει
«σ’αγαπώ, σε λατρεύω, θέλω να μείνω μαζί σου για πάντα...»
κι όλα αυτά τα συναφή,
θα αστράψει μια ανάποδη σε αυτόν/ήν που θα τα ξεστομίσει
έτσι για να το θυμούνται...
(Μικρό μου Μπηλόβεντ, μη νομίζεις ότι θα αποτελέσεις την εξαίρεση)

ΦΑΚΤ 5
(Το πλέον άσχετο)
Ο Στεφανίτο λατρεύει τις θάλασσες και τον ήλιο της πατρίδας του
και δε διστάζει να τα πετάξει όλα
και να χαθεί στα μύχια τους χειμώνα καλοκαίρι.

Αυτά...