Wednesday 29 August 2007

Καμιά φορά...

...αξίζει ν' αφήνει κανείς...
...άπλυτο τ'αμάξι!

7 comments:

Provato said...

Μπεεεεξαιρετικό ρε συ! μπεεεε σου λέω μπεεεε!

g for george said...

Για κάτι τέτοιες στιγμές, πάντα αξίζει!

Anonymous said...

Δηλώνω δημόσια ότι είμαι ένας μπίχλας! Έχω να πλύνω το δικό μου από τότε που το αγόρασα. Δεν θα μπω σε περαιτέρω λεπτομέρειες γιατί διαβάζουν και μικρά παιδιά και δεν κάνει... ;)))))))

Cinestef said...

@Provato
Μπεεεεεεεεεεεεεεε

@Τζι
Όντως...

@Φάρι
...νόου κόμμεντ! ;-)

drunk tank said...

για κάτι τέτοιες στιγμές σίγουρα αξίζει. στον άλλο καθρέπτη σου είχε αφήσει τηλέφωνο;

πάντως με έπεισες! δεν θα το πλύνω κι ας ντρέπομαι να το βλέπω αυτή τη στιγμή.
θα αρχίσουν και οι βροχές άλλωστε

Cinestef said...

@drunk tank

Δυστυχώς έμεινα με την καρδούλα μόνο στον καθρέφτη.

Και γιατί να το πλύνω; Κάθε φορά που το πλένω το αμάξι βρέχει...
Χμ... τώρα που το σκέφτομαι... Τρέχω να το πλύνω!!!

Κώστας said...

Πραγματικά τέλειο.... Γιατί εμένα δε μου το έχουν κάνει ποτέ;