Wednesday 21 March 2007

Σήμερα άκουσα... 6

Στο δρόμο...
Φάση: Δεν περιγράφεται
Στη Φαντασία: Ένας προβολέας να λούζει φως την Κλειώ κι ένα στάδιο με χιλιάδες ανατριχιασμένους ανθρώπους
__________________________

Άδεια τα χέρια μου
Δεν σφίγγουν τα δικά σου
Κλειστά τα χείλια μου
Δεν σμίγουν στα φιλιά σου

Σβηστά τα μάτια μου
Δεν βλέπουν τη ματιά σου
Νεκρά είναι όλα μου
Γιατί είμαι μακριά σου

Που νά’ναι ο ίσκιος σου Θεέ
Να’ρθώ να γονατίσω
Και να σου πω τον πόνο μου
Για να τον φέρεις πίσω

Για να τον φέρεις
Για να τον φέρεις
Για να τον φέρεις πίσω.

Άδειο το σπίτι μου
Δεν ζει πια απ’τη χαρά σου
Στο κρύο μόνη μου
Μου λείπει η φωτιά σου

Κλειστός ο δρόμος σου
Που μ’έφερνε κοντά σου
Νεκρά είναι όλα μου
γιατί είμαι μακριά σου

Που νά’ναι ο ίσκιος σου Θεέ
Να’ρθώ να γονατίσω
Και να σου πω τον πόνο μου
Για να τον φέρεις πίσω

Για να τον φέρεις
Για να τον φέρεις
Για να τον φέρεις πίσω.

Που να'ναι ο ίσκιος σου Θεέ (1969)
Κλειώ Λενάρδου - Ζακ Ιακωβίδης

1 comment:

Ε.Α. said...

dynato kommati!

*oraia h "diaskeyh"/"inspired by" ekdosi sto
Klama bgike ap'ton paradeiso

filia & XAROUMENH ANOIKSH! :)
*kai episima!