Tuesday 20 March 2007

[Μεταφορικό] Στριπτίζ

Με την αφορμή το post του φίλου Αλέξανδρου, αποφάσισα να κάνω κι εγώ ένα [μεταφορικό πάντα] στριπτίζ στο μικρό μου bloggi εδώ. Κι όπως γράφω και στον ίδιο τον τίτλο του blog, read at your own risk.

ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ:
1. Ο χαμός οποιουδήποτε ανθρώπου μου.
2. Τα αεροπλάνα.
3. Οι κατσαρίδες.
ΤΡΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ (ΧΑΜΟ)ΓΕΛΩ:
1. Ο οδοντίατρός μου.
2. Ο Φιγκαρούλης μου. (Μην το σχολιάσετε αυτό, για μένα είναι άνθρωπος.)
3. Η Λιλίκα – η οποία τραγουδάει Mozart χωρίς να έχει πατήσει ποτέ σε ωδείο.
ΤΡΙΑ (ΤΕΣΣΕΡΑ) ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ:
1. Ο Ήλιος.
2. Τα ανοιχτόχρωμα μάτια. [Σε αντίθεση με τα καστανομελί μου.]
3. Η μουσική. [Γλώσσα του Θεού με πέννα συγκεκριμένους ανθρώπους.]
4. Πρωινά με καφέ [ελληνικό] στον κήπο της μαμάς μου.
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΙΣΩ:
1. Τις μικρές ψυχές.
2. Την σκόπιμη ηλιθιότητα.
3. Τον χειμώνα.
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ:
1. Γιατί οδηγούμε σαν μαλάκες εδώ στην Ελλάδα.
2. Γιατί δεν μπορώ να μιλήσω τουλάχιστον 156 γλώσσες.
3. Γιατί κάποιοι μιλούν τόσο χαμηλά που μόνο οι ίδιοι μπορούν να ακούσουν τον εαυτό τους και συνήθως μου λένε να σταματήσω να γκαρίζω.
ΤΡΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ:
1. Οι Η/Υ μου.
2. Εγώ.
3. Η φωτογραφία με το έτερον ολόκληρον που με κοιτάζει καθώς εργάζομαι.
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ:
1. Καπνίζω.
2. Πίνω mojito.
3. Κοιτώ τη φωτό του ετέρου ολόκληρου.
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΟΤΟΥ ΠΕΘΑΝΩ:
1. Να παίξω το Κονσέρτο για Βιολί του Τσαϊκόβσκυ.
2. Να τραγουδήσω το Che gelida manina για το έτερον ολόκληρον κρατώντας την κάθε κορώνα τουλάχιστον τρία λεπτά.
3. Να πάρω Oscar και να πω το acceptance speech στα ελληνικά.
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ:
1. Να ακούω.
2. Να... [ε, ας μην τα αποκαλύψω κι όλα!].
3. Να κάνω μητσοτακικό μακροβούτι.
ΤΡΕΙΣ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ:
1. Κοινωνικός.
2. Γκρινιάρης [κατά την άποψη κάποιων. Εγώ δεν το λέω γκρίνια, αλλά έκφραση.]
3. Χαμογελαστός [μέχρι αηδίας κάποιες φορές. Όπως λέμε, χαζό παιδί, χαρά γεμάτο.]
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ:
1. Ανάποδη τούμπα.
2. Να κουρδίσω το βιολί μου.
3. Να θάψω τη χώρα μου. [Άλλοι το κάνουν αυτό.]
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ:
1. Το έτερον ολόκληρον όταν προσθέτει το «νάκο μου» στο όνομά μου.
2. Την Κάλλας σε άριες του Puccini.
3. Τη θάλασσα.
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ:
1. Μίζερους ανθρώπους.
2. «Και του χρόνου διπλός.» [Πάντα απαντώ, «Μα δεν βλέπετε πόσο τρώω; Γραμμάριο δεν παίρνω!]
3. Την ελληνική γλώσσα μπασταρδεμένη.
ΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΓΗΤΑ:
1. Αχινούς.
2. Σοκολάααααααααταααααααααα.
3. Αστακομακαρονάδα από τα χεράκια του αγαπημένου μου φίλου Γιάννη.
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ:
1. Άλλες 156 γλώσσες.
2. Όλες τις άριες για τενόρο, το «Πιστεύω», κι ένα αρχαίο μονόλογο.
3. Να μάθω να σταματώ στο πατινάζ χωρίς να χτυπάω τους τοίχους του παγοδρομίου.
ΤΡΙΑ ΠΟΤΑ ΠΟΥ ΠΙΝΩ ΣΥΝΗΘΩΣ:
1. Καφέ.
2. Mojito.
3. Χυμό ανανά/καρύδα.
ΤΡΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ:
1. The Wild, Wild West.
2. The Partridge Family.
3. Hawaii 5-0
ΤΡΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ:
1. Ο Ζαχαρίας, το δελφίνι μου.
2. Ο Jose Fernando και η (παλιο)παρέα των πηγκουίνων.
3. Ο Φύλακας Άγγελός μου. (Φανταστικός μεν, πραγματικός δε.)
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ:
1. Που παράτησα το βιολί.
2. Που δεν είπα το δικό μου «ΟΧΙ» όταν έπρεπε.
3. Που δεν κατάφερα ποτέ να έχω άλογο.

Εδώ σταματώ γιατί αν πάρω φόρα, θα τα μάθετε όλα. ...και δεν πρέπει...

3 comments:

Anonymous said...

3 συμπεράσματα που έβγαλα από αυτό το post:
1. Έχουμε πολλά κοινά με το Cinestef.
2. Έχουμε πολλές διαφορές με το Cinestef.
3. Του αρέσει πολύ ο αριθμός 3.
:P

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ said...

Γιατί ενώ πολλοί υποστηρίζουν ότι τα αντίγραφα είναι συνήθως αν όχι πάντα χειρότερα από τα πρωτότυπα, εδώ συνέβη το αντίθετο;

Unknown said...

Περίεργο..στα "3 πράγματα που κάνω αυτή την στιγμή" δεν έτρωγες... χμμμ... μήπως έχεις πυρετό;;;